Ga naar inhoud

Een antwoordservice is kostenbesparend

Wilt u graag gebruik maken van een professionele antwoordservice om uw klanten telefonisch te woord te kunnen staan? Dan verwijzen wij u graag door naar de firma SecretariA. Zij beschikken over een deskundige antwoordservice die ten alle tijden uw klant vriendelijk en behulpzaam te woord staat. Vooraf krijgen de telefonisten en telefonistes van deze firma uitleg en training over uw bedrijf. Middels deze training weten ze voldoende over uw bedrijf om uw klant telefonisch goed te kunnen adviseren, vragen te beantwoorden en te helpen. Uw klant heeft niet door dat hij of zij niet direct verbonden is met uw bedrijf. Van de gesprekken kan er altijd een verslag gemaakt worden die u per mail of per SMS binnen kunt krijgen. Zo weet u altijd wat er aan de telefoon besproken wordt. 

Kostenbesparend

Als druk bezette ondernemer heeft u uw handen al vol aan overleggen, afspraken, vergaderingen buiten de deur, uren die u onderweg bent en de administratie. Het is dan ook goed te begrijpen dat u geen behoefte heeft aan constant een rinkelende telefoon. Daarnaast bent u ook kostenbesparend bezig wanneer u de antwoordservice van SecretariA inschakelt. U hoeft hiervoor geen telefoniste aan te nemen die misschien 10 telefoontjes op een dag beantwoordt.

Meer online

Voor meer informatie kunt u naar de website van SecretariA.